OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, April 25, 2004

Nešto kao akronim, samo nije...

Ove pesme prate reči refrena od pesme "Dreaming of you" od grupe The Coral (http://www.youtube.com/watch?v=KRy8N1P1EUI).
I svaka rečenica je jedna strofa, mada mislim da jedan stih fali...
svejedno, napisano je sve za jedno veče, posle jedne jako čudne žurke...


U mojoj usamljenoj sobi

Poljubio sam jednu, pa drugu.
Nisam na isti način...
Sa jednom sam hteo da spavam,
A i sa drugom sam hteo da spavam.

Ne isto vreme, mada kada je sad to pomenuto...

Potonuo sam do kraja,
Samlela me je sopstvena egocentričnost, narcizam i glupost
I onaj koj je hteo otići kući sa toplom guzom pod rukama
Sada sedi i piše ove redove u hladnim gaćama.

U mojoj usamljenoj sobi...




Dok sanjam o tebi

Moja bivša devojka razmišlja o meni.
Hoće da me ima ponovo, pored sebe i radi sebe

A ja sanjam o tebi – ti znaš ko si...
Neko koga ne mogu da napustim u glavi, srcu i penisu.

Moja bivša devojka razmišlja o nama.
Kako pokušavamo ponovo, kako stvaramo ponovo lepotu
(koju nikad nismo iskusili)

A ja sanjam o tebi, i o nečemu što imasmo
I što je nestalo, kada je svanuo dan

Moja bivša devojka sada je sama,
I ja sam sam

Dok sanjam o tebi...




Još mi trebaš

Poljubila me je u trenutku kada je Ona prolazila,
Obeležavajući svoju teritoriju

Ona je samo prošla, bez reakcije (toga sam se i plašio)

Osetio sam se kao popišan,
kao da sam zid, nogavica ili automobilska guma

Ona je i dalje bila bez reakcije.

URLAJ NA MENE, VRIŠTI NA MENE,
PUCAJ, GAĐAJ, UBI ME...

Samo nemoj da ćutiš, jer tada znam da se odigrvaju najgori košmari
U svesti kolektivnog promiskuiteta

Još mi trebaš...




Sada te ne želim

Pobegao sam sa žurke,
Na zadnji ulaz,
Kao da sam uradio nešto strašno...

Iako,

Nisam ostavio masu mrtvaca,
Nisam nikoga silovao,
Nisam spalio dedin slušni aparat
Ni pojeo pseću hranu...

Ali, pobegao sam...

I to zato što, kada je dejstvo alkohola prošlo,
osetio sam samo jednu rečenicu, kako urla u mojoj glavi

SADA TE NE ŽELIM...

No comments:

Post a Comment