OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Wednesday, July 30, 2014

Napisao jula 2004. godine...

Dodir

Juče, ušla si u moju sobu.
U roze majici i lakim patikama.
Nosila si sreću u rukama,
Zavideo sam ti…

Danas, kročila si u moj stan,
Sa mržnjom u očima i crnim čizmama.
Držala si moje srce u zubima,
Verovao sam ti…

Sutra, stupićeš ko zna gde,
Tamo gde odlučim da posadim svoje korenje
Ili negde gde nema plodne zemlje za dvoje…
Bez objašnjenja, samo sa izborom.

Mojim ili Tvojim, kao da je bitno…



Reka u kojoj se utopio Svemir

Niko ne zna zašto reke teku.
Da bi se ulile u more,
Da bi odnele tugu,
Da bi pronele sreću,

Reke postoje samo zbog nas,
Zašto bi voda tekla inače.
Nije to polkon Svevišnjeg,
Već samo odraz nas samih…

Ljudi su kao reke:
Putuju, i nose mnogo toga sa sobom…
A onda se put okonča u okeanu
Tamo gde sve postaje besmisleno.
  


Blue Hotel

Odseo sam u sobi sa dva kreveta,
Ali, bio sam sam…

Sanjao sam bivšu kako prede vunu,
Ali, nije mi bilo toplije…

Probudio sam se i ugledao te
Sa mirom na usnama, prvi put…

Da li znaš da te sada mrzim,
Kao što sam te nekad voleo
Ili beše obrnuto?



Život sa Filozofom

Jedna prijateljica, filozof, mi je rekla:
‘Život je besmislen, ali čovek mu daje smisao’
Došavši kući, prvu stvar koju sam uradio
Bila je da nacrtam autoportret.

Ista prijateljica mi je saopštila:
‘Sva patnja sada, deo je sreće koja je postojala nekada’
Vrativši se, odmah sam spalio sopstveni dom,
Sa sve autoportretom.

Na kraju, izgovorila je još ovo:
‘Šta god radio, ne možeš svom životu dodati još jedan dan’
Otišao sam u pordavnicu i kupio sve kalendare,
I označio kraj svakog meseca na njima

Posetio sam je radi kafe i ćaskanja,
A otkrio smisao života:
Nema ga, pati zbog toga, nadaj se skorom kraju!


No comments:

Post a Comment