OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Monday, September 30, 2013

Rođendanska

Dan
dan kao i svaki drugi
došao je u prošao
sa mnom i pored mene
grlio sam se
ljubio sam se
primao
čestitke
poklone
osmehe
želje
ljubav
i to
uživo
žicom
talasima
ali od
porodice
prijatelja
poznatih i
nepoznatih

tako izgleda
jedan dan u godini
bliži ivici horizonta
tački preseka paralelnih linija

svih drugih dana
niko mi ne čestita
ne primećuje
ne šalje poruke

kao da se samo godina računa
u preživljavanje
a šta je sa svakim danom
svakim jutrom
svakom večeri
kad se prošlost krije
u šuštanju listova koji padaju
dok jesen nadire
kroz moje ruke curi vreme
pesak nevidljivi
koji osećam svaku put
kada pređem preko svog lica
šta se sve krije iza pogleda
tamnih ivica na očima
neke druge jeseni
i drugi rođendani...

No comments:

Post a Comment