OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Tuesday, April 21, 2015

Krugovi

ljudi sede u krugovima
odlučuju
većaju
sanjaju

nisu drveće
misle da nisu drveće
pomeraju samo grane i misle da je to kretanje
korenje im seže do srca zemlje

stari su
okrutni
i veruju u mudrost
iako je ne poseduju

njihovi snovi su za mene košmari
odluke su im kao čekići
većanja poput otrova u ušima

užas
užas
užas

kako sam dospeo u krug
onih koji veruju da znaju
i da razumeju druge
bolje nego sebe

ljudi sede u krugovima
smišljaju
planiraju
žele

piju vodu iz dalekih planina
srču tamne napitke
veruju u bolje sutra
jedino moguće sutra

ono što smisle
stave na papir
požele da bude realno
za mene je agonija

užas
užas
užas

ja nisam drvo
mogu da se pomerim
napustim ih sve
s osmehom i nadom
ostavljam im plamen u očima
neka izgore u njemu

ja hoću samo da ponovo osetim
miris duvana u rana jutra
dok mi kafu prinosi sanjivi kelner
a moje srce raduje se
novom danu
užasu
koji mogu da podnesem

No comments:

Post a Comment