OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Tuesday, August 14, 2007

broj četrnaest

Kako se igrati sa vatrom

Sanjao sam noćas,
Da stojimo u krugu kamenova,
Starih kao zvezde iznad nas

Nosila si jednostavnu odeću,
Masku preko lica – ali sam osetio da si to ti
Nosio sam jednostavno odeću
I držao štap čvrsto, čvrsto

Rekla si mi:
„Ovde i sada,
Gde su klanjali stari,
Gde dolaze novi,
I gde zaboravljaju budući
Mi stojimo,
I čekamo…“

I čekali smo

Mesec je izašao i pogledao nas,
Ravnodušno, i pomalo šaljivo
Zvezde su sjale, nenametljivo i jasno
I huk vetra, oko tvoje odore i mojih očiju

U jednom trenutku,
Ne znam ni sam zašto
Spustio sam štap na zemlju
Pred tvoje noge

Skinula si masku,
Stavila je kraj mog štapa
Uzela za ruku
I povela u mrak

Dok smo nestajali u tami, shvatio sam:
Mi nismo ni stari, ni novi ni budući
Ti i ja, mi smo spona,

Između svetova koji tek treba da se rode…

No comments:

Post a Comment