OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Wednesday, October 4, 2017

muze ćute

sve je tu
i ja sam tu
čekam
osluškujem
ali noć mi šalje samo tišinu
mirise kiše
i ponekog zalutalog putnika
koji žuri kući

sedim u mraku
slušam
svoje srce kako kuca
sat u dnevnoj sobi
prašinu kako pada po stolu

rekla mi je
da će doći
čekam
njušim vazduh
pun sećanja

slova su tu
reči su na svojim mestima
zarezi i tačke
postojane čuvaju granice svoje

i nje nema

čekam
možda bi trebalo da prestanem
ipak ne

dodirujem svoje lice
sede vlasi mi se mrve u rukama
oči mi se sklapaju
ali i dalje čekam

sve je teže nego ranije
mnogo teže
iako je izgledalo da će biti lakše
znači tako izgleda biti prevaren
od strane inspiracije

i dalje je nema

čekam
umor mi otima ruke
hladne noge mole za ćebe
vrat sanja jastuk

i dalje je nema

odlučim da probam
da zaboravim
presečem sve
kažem
dosta je

stvarno je dosta

ne

dovoljno je

to je ta reč
koja mi fali
vreme je da zatvorim prozor
i odem u krevet

ona neće doći,
možda nikada više


i to je u redu

No comments:

Post a Comment