OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Monday, April 3, 2017

Svet se završava s tobom

svet se završava s tobom
ne sutra
ne za milijardu godina
samo s tobom

u trenutku kada me gledaš
u crvenoj haljini
dok cigareta mrvi zrak
i pitaš me
- I, šta ćemo sada?

u sekundi dok ti pišem
kako te volim
kao odgovor ekran mi kaže
- Upoznaj nove ljude,
proširi svoj svet

svet koji se završava s tobom

ne na kraju sunčevog zraka
niti na kraju multiverzuma
uvek s tobom

u momentu kad letiš
na jug u susretu suncu i soli
i pišeš mi
kako slobodu osećaš
na sedištu pored sebe
a ne kraj mene

u pauzi između dva otkucaja sata
dok ležimo i gledamo plafon
a ti mi šapneš
- ti si moje srce,
a on?
On je sada moj svet

svet koji nestaje s tobom

ne zbog toga što ga ne želim
nikako zato što nisam deo njega
samo s tobom

prstom prelazim preko zida
crtam oblik bez oblika
moj univerzum
lični
jedini
koji večeras prestaje da diše
dok se iskradaš u noć

svet se završava s tobom

i počinje
na mestu
koje ne mogu ni da zamislim
u vremenu
za koje nemam sat

zatvaram oči
osluškujem
tražim te
želim te
da dođeš i kažeš mi
kraja nema
ujutru sve počinje ponovo
da su sve šanse
između naših isprepletanih prstiju
da ništa nismo propustili
što nismo hteli
da novi početak čeka
iza prvog sledećeg poljubca

svet se završava s tobom
i počinje
kada otvorim oči…


No comments:

Post a Comment