OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, March 12, 2017

Toalet

sakrio sam se u toaletu
od večitih drugih
tamo gde vlada tišina
gde mogu da na trenutak
osetim svoje misli
da ih razvučem
kao lanac
od karika koje otimam od zaborava
sve su moje
ne dam ih
hoću da se sećam
čak iako boli
to je ono što sam ja
čak iako gledam u mrak

nekada i tamo
sve ima smisla
sve je zaokruženo
ne postoji vreme
postoji sada
koje nikad neće postati
sada i ovde
nego je tada
koje je uvek isti trenutak
tačka
u kojoj se sve što sam ikada osetio
lepo i ružno
preklapa

vreme je samo ideja
sve se događa u istom trenutku
onda, sada i nekada

sav bol
se desio, dešava se i desiće se
sve u jednom

sva sreća
dogodiće se, postoji i bila je
u istom trenutku

kao što je ovaj…

No comments:

Post a Comment