OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, June 3, 2001

Problem

požudi i ludilu

Uključio sam kompjuter.
Bilo je 6:00.
Kada se ukazao dobro znan ekran, bilo je 6:02.
Izgubio sam čitava dva minuta ni na šta.
Možda se to izgubljeno vreme negde skuplja. Možda ga neko skuplja.
Možda će mi ga jednog dana vratiti.
Napisaću priču o tome.
Zvaće se “Vaše izgubljeno vreme”.
Već sam izgubio mnogo vremena.
Pred kim, odnosno čim nije bitno.
Ponekad ljubav može biti hladnija od računara, a zagejana električna kola umeju da pale i žare.
Nije ni čudo što je lemilica falusnog oblika.
Razlog zašto ne spavam u ovo vreme kad su svi uveliko pospali je sledeći:
Ja imam problem!
Problem izaziva ljudsko biće suportnog pola, a ime problema je ljubav.
Stara priča: pogled, dodir, dva dodira, penetracija, invaginacija, felacijo…
A posle sve može da se zavede pod rubriku ‘razno’ u oglasu.
Tamo ima svega.
Potražio sam na internetu rešenje problema.
Našao sam “dublvedublvedublvedotaskdrlovdotkom”. Tamo je bilo mngo srca, patetike i ljubavi u elektronskom obliku. Onoj koju bi frižider izjavio mašini, samo da mu neko nacrta usta.
Otišao sam dalje.
“dublvedublvedublvedotvudumasterdotkom”, pravi ljubavne napitke preko interneta, samo dostaviš podatke o sebi, voljenoj osobi, borj kreditne kartice i neke primedbe. Kosu, zube i nokte zadrži na sebi ili njoj.
Poštarina uračunata, piješ ga kroz kabl od telefona.
I još dalje i dalje…
“dublvedublvedublvedotkrstaricadotnet”, koristim se blagodetima nacionalnog jezika. Dobijam trideset horoskopa za Ovna (njen znak), deset za bika i par za ribe (ja sam vaga).
Proveram poštu. Niko ne piše, jer niko ne zna da ja baš u šest i nešto želim da mi neko kaže da me voli, a da ja u to poverujem, i još budemo srećan zbog toga…nije nego
Gasim internet. Tamo stvarno nema nikoga.
Gasim i kompjuter. Osluškujem, tražeći čudne zvuke. Zvuke u kojima mogu da prepoznam požudni uzdah veš mašine u zagrljaju frižidera. 

No comments:

Post a Comment