OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, March 28, 2010

2010 - Da li mi veruješ?


Da li mi veruješ?

Verujem ti
Svim srcem I dušom
Kažem: tako je
Verujem ti
Ne verujem sebi
Ni zvezdama, jer putuju dugo
Ni ljudima, jer dolaze i odlaze
Ni pticama, jer nemaju stalan dom
Ni zverima, jer su slobodne
Verujem tebi,
Pošto ćutiš mirno i gledaš
Dok mi se dlanovi znoje
Na volanu
I u džepu
Kada se prepletu
Sa tvojim prstima
Reci mi, da kada te poljubim
Ti i dalje premišljaš
Vagaš
Odmeravaš
Moja dela i reči
Kao da trgujemo
Kao da razmenjujemo
Nešto
Što se ne da razmeniti drugačije…
Dok pušiš
I dok pričaš
O stvarima koje su bile
I koje neće nikad biti
Ja sanjam
O tome da mi veruješ
Onako kako ja verujem tebi
I tvojim snovima...

No comments:

Post a Comment