OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Wednesday, March 17, 2010

2010 - Moje srce

Moje srce

Moje srce ima rupu.
Napravila je priroda,
i sad skuplja u sebe
sve što treba i ne treba:
bolesti,
prazninu,
ljubavi koje nisam uzvratio,
ljubavi koje nisam dobio,
nadu,
sreću koja nije moja,
radost koju sam poklonio.
Sve što sam izgubio, zaturio
ili jednostavno ostavio.
I ne vredi,
stalno moram da pazim
da se ne ispuni.
Jer ako se napuni,
ja ću se razboleti
i umreti.
Zato hodam okolo
sa rupom na srcu,
darom prirode.
Možda jednog dana
pustim da se napuni,
čisto da vidim
šta će da se desi.
Možda to uradim sada,
možda za 15 minuta,
možda na kraju dana,
možda na kraju sveta,
mog ili tuđeg,

svejedno.

No comments:

Post a Comment