OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Wednesday, March 17, 2010

2010 - Moja priča

Moja priča

Moja priča je obična.
Nema početak,
nema ni kraj,
za sada.
Ali traje i dalje,
i nosi u sebi
nešto isto kao i sve druge:
želju da me neko voli,
želju da neko bude kraj mene.
Ne neko,
baš jedna osoba.
Ni po čemu posebna svetu,
po svemu posebna meni.
I tako moja priča ide - 
dolaze i odlaze devojke,
drugarice, bivše i sadašnje.
Neke se udaju, neke ostaju trudne,
Neke odlaze zauvek, neke zaboravim.
Neke poželim, ali ne mogu,
A nekima samo želim da kažem:
Hvala što ste bile tu,
deo mog sna, makar na kratko.
Deo moje priče, makar jedan pasus.
I kad se priča bude okončala,
neka jedna od vas ostavi prašinu
na polici mojih sećanja
nedirnutu

i spremnu za polazak.

No comments:

Post a Comment