OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, March 2, 2014

Moj dodir

Moj dodir

Moj dodir je topao
Nosi u sebi toplinu
I daje snagu
Kažu da je to lepo
Možda sam to tako ja napravio
Možda mi dala priroda
Možda sam prosto takav
Hoću da se promeni
Ne mogu više
Da dodirujem druge ljude
Ranije sam hteo
Samo da vidim
Jesu li stvarni ili nisu
Sada ih dodirujem
Da bi osetio
Da li sam ja stvaran ili nisam
I ne znam više ni sam
Šta je tačno
Šta je istina
Možda je nema
Možda samo treba da ustanem
I išetam iz svog tela
Kao astralna projekcija
Njoj je dodir hladan,
Duhovan ali hladan
I da odem među zvezve
Tamo je hladno
Ali tamo je kuća
U nebesima, zvezdama i
Nedostižnim krajnostima


No comments:

Post a Comment