OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Monday, March 3, 2014

"ONO ŠTO JE BITNO"

Telefon
 
Dodirnuo sam te, onako kako si navikla da te dodirujem
Taj uzdah nije nudio olakšanje,
Samo oslobađanje od viška O2 u plućima
 
Osetio sam te i ti si me osetila
I ništa nije bilo drugačije
Ali sam konačno poverovao da vredi biti neko
 
A onda sam spustio slušalicu
I magija se urušila poput oba WTC-a
Jedan je bila moja nemoć,
A drugi tvoja snaga.


Lampa

 
Svetliš
Svetlišo
Neneosvetljeni
Nijedan
 
Blistaš
Blistašu
Blicu
Na fotoapartu
 
Kristališeš
Kriptonu
Supermenu
Grobaru
 
TYP A9406-1 MAX 20W
I ja sam obeležen, i ja imam marku
Zovem se U.A. UA za mene!!!

No comments:

Post a Comment