OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, January 20, 2002

2002 - "Doja Džanibula 1" - Osveta nakaznog tipa

Ova pesma pripada prvoj od dve grupe pesama, i oba se zovu po imenu iz neke španske knjige koju mi je moja tadašnja devojka pomenula, kao i da joj se ime jako dopalo. 
I dan danas ne znam koja je knjiga u pitanju, o čemu se zapravo radi i slično, ali ime je ostalo...


Osveta nakaznog tipa

Stideo sam se devojaka.
Stideo sam ih se, mnogo sam ih se stideo.
Nisam imao razloga, ali ipak je bilo dosta stida,
stida koji nije bio onaj stid klasičnog stida.
Klasičan stid se prevaziđe.
Ovaj ne.

One su me gledale.
Gledale.
Gledale.

I trebalo mi je vremena da shvatim.

Da, lep sam.
Da, pametan sam.
Da, sladak sam.
Da, i žele me.

Ali, stidim se jer mi Mama još seče nokte.

No comments:

Post a Comment