OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Saturday, January 19, 2002

Divlje oči žene

Divlje oči žene
Stvarima koje su prošle, ali nisu otišle…


Mehurići ne žive dugo.
Penju se sa dna čaše. Polako, postepeno, kao da znaju da im sudbina uskoro biva okončana ivicom koju tvori količina tečnosti i sama posuda.
I ja sam mehurić. U njenoj čaši.
Ili bolje reći – njegovoj.
Ljudi nikad ne obraćaju pažnju na to koliko ljubavkoju gaje u sebi zavisi od Trećih.
Treći - “Najveća titula koju neko može da ponese”. I zaista, najteža.
Nije lako biti Ono.
Ljubav UVEK počinje od trougla, čak i ako pre nikoga niste voleli.
Trougao je nešto idealno – stanje apsolutne ravnoteže.
On, Ona, ONO.
Ono kao…
Uloge se menjaju. U jednoj raspodeli bićete deo jedan ili dva,  u drugoj tri.
Ja sam, kao i svi Vi prošap sve tri uloge.
Bio sam mrgodan, jak, velik i mučan samom sebi – On.
Bio sam i nežan, ranjiv, plašljiv i očajavao nad samim sobom – Ona.
A bio sam i ispušitelj – Ono.
Ispušite kad ste treći. Svi stoje na vama, a vi ne želite da se sklonite.
I nemojte. Nemate zašto.

Zašto ? Zato!

No comments:

Post a Comment