OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, January 20, 2002

2002 - "Doja Džanibula 1" - Ova greška pripada mojoj knjizi

Ova pesma pripada prvoj od dve grupe pesama, i oba se zovu po imenu iz neke španske knjige koju mi je moja tadašnja devojka pomenula, kao i da joj se ime jako dopalo. 

I dan danas ne znam koja je knjiga u pitanju, o čemu se zapravo radi i slično, ali ime je ostalo...


Ova greška pripada mojoj knjizi

Postoji stvar koju danas jako poštujem, mada je se samo sećam.
Slušala si sebe, tvrdoglavo, ali si to ipak radila,
hrabro!

Postoji stvar čije odsustvo počinje da mi smeta.
Pljuvala si me, doduše sa zadrškom, ali si pljuvala.

Vlažno.

Nema više Hrabrosti ni vlažnosti.
Jedno je upilo vreme, a drugo zid,
jedini sunđeri iz kojih ne mogu ništa da iscedim…





1 comment: