OVO JE SPARTA

Poezija i kratke priče pisane od 1997. godine do danas,
uz manje ili veće pauze,
uspone i padove,
i najviše reči znanih u tom trenutku...

Sunday, January 20, 2002

2002 - "Doja Džanibula 1" - Plavi ekran u mojoj sobi

Ova pesma pripada prvoj od dve grupe pesama, i oba se zovu po imenu iz neke španske knjige koju mi je moja tadašnja devojka pomenula, kao i da joj se ime jako dopalo. 

I dan danas ne znam koja je knjiga u pitanju, o čemu se zapravo radi i slično, ali ime je ostalo...


Plavi ekran u mojoj sobi

Svaki film koji pogleda čovek,
ureže se u neravnine na zidu.

Tu je sve.

suze vredne milione dolara,
šamari za tucanje nečije žene,
Dugi poljubci za laku noć.

Ali…

Nijedna tvoja suza nije vredela toliko zelembaća,
nijedan moj šamar nije trebao da mi zacrveni dlan,
i nijedan poljubac nije tragao dovoljno dugo…

Večnost je ipak predugo…


No comments:

Post a Comment